new kernel & nvidia

George Giannakidis g.giannakidis at freemail.gr
Wed Mar 4 10:27:28 GMT 2009

On Τρι, 2009-03-03 at 23:43 +0200, Dennis Stavrou wrote:
> helloz !
> έχετε θέμα μετά από το τελευταίο update ?
> μετά το update (σήμερα) στο restart μου έβγαλε μαύρη οθόνη.
> μπήκα με recovery κ είδα ότι δεν ήταν active o restricted driver.
> αν τον κάνεις activate στο restart πάλι μαύρη οθόνη.
> η κάρτα οθόνης είναι 8600gt (σε laptop).
> thanks
> D.

Σήμερα έκανα update το 8.10 στον επιτραπέζιο υπολογιστή μου.

Τα updates ήταν security fixes, αν γι' αυτά μιλάς..

Έχω nvidia 9800gt κάρτα γραφικών. Στο restart, την ώρα που έκλεινε το
μηχάνημα μου έβγαλε κόκκινο το μισό πάνω μέρος της οθόνης, αλλά μετά το
restart όλα οκ.

Το φορητό βέβαια που έχει κάρτα γραφικών intel, μετά το update και κατά
την διάρκεια του restart κόλλησε και αναγκάστηκα να το κλείσω με το
power κουμπί, κρατώντας το 5 δευτερόλεπτα. Μετά την εκκίνηση όμως και σε
αυτό όλα οκ.