Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ AMSN

baker baker.unix at gmail.com
Thu Jun 25 08:44:10 BST 2009

ο φάκελος cache δεν περιέχει τις δικες μας φωτος αλλά των επαφών μας, οι
δικες μας είναι χύμα στο φάκελο displaypic
πχ: /home/baker/.amsn/baker_unix_gmail_com/displaypic/
οπότε μπαίνεις εκεί και σβήνεις ότι αρχείο έχει, φωτογραφίες και μη (θα έχει
και αρχεία με κατάλληξη dat σβήσε κ αυτά)
η τρέξε την εντολή
*rm ~/.amsn/*/displaypic/**
(θα σβήσει κ τις φωτο και στα άλλα account του aMSN που τυχόν να εχείς)

2009/6/25 Nick Demou <ndemou at gmail.com>

> Στις 24 Ιούνιος 2009 10:12 πμ, ο χρήστης Nick Demou <ndemou at gmail.com>
> έγραψε:

> φάκελος πουθενά
>
> ναι Χριστίνα, σωστά μάντεψες ότι είναι  στον αρχικό σου κατάλογο (home
> folder). Επειδή όμως ο φάκελος .amsn ξεκινά με τελεία το ubuntu δεν
> σου τον εμφανίζει παρά μόνο αν ξέρεις πως να το ζητήσεις.
>
> ή δείξε μου εμπιστοσύνη και τρέξε αυτή την εντολή:
> mkdir ~/deleteme-july09 && find ~/.amsn -name cache -exec sh -c 'echo
> "{}" >> ~/deleteme-july09/log ; mv "{}" ~/deleteme-july09/; mkdir
> [...]

Reality Sucks! I’m Gonna Keep On Dreamin