ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΠΙΘΑΝΟΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ROUTER JETSPEED!

MANOLIS CALOMIRIS erevnitis at gmail.com
Wed Jul 29 05:18:42 BST 2009

O/H Tsabolov Sergey έγραψε:
> Το μήνυμα του λάθος που βλέπεις δεν είναι τίποτα .
> Το ότι εάν βγάλεις το ρούτερ από την πρίζα και λειτουργεί αυτό είναι
> σημαντικό .
> Δοκίμασε να περάσεις μίας και έχεις 8.04.1 (κανονικά θα πρέπει να είναι
> 8.04.3 εάν έχεις ανοίξει σωστά πηγές λογισμικού ) να βάλεις στατική IP
> από τις ρυθμίσεις Δικτύου και δοκίμασε έτσι να κάνεις την εκκίνηση .
>
> O/H MANOLIS CALOMIRIS έγραψε:

Τις ρυθμίσεις δικτύου τις βρήκα και αυτή που είναι ρυθμισμένη είναι η
Ενσύρματη σύνδεση. Με ποιό τρόπο βάζω στατική ΙΡ; Πάντως στους
εξυπηρετές DNS δείχνει μια διεύθυνση 192.168.1.1. Τώρα αν είναι στατική
ή όχι δεν γνωρίζω, αλλά επίσης δεν γνωρίζω αν το υποστηρίζει η σύνδεση
με hol που έχω.

Επίσης πώς μπορώ να μάθω ποια έκδοση του ubuntu τελικά έχω; Διότι δεν
κατάφερα να το βρω ακόμη! Την 8.04.1 είχα εγκαταστήσει, αλλά από τότε
έχουν γίνει πολλές αναβαθμίσεις.
 Σας ευχαριστώ!
Μ.Καλομοίρης