parakseno problima me skype

V. Fotiadis vfotiadi at gmail.com
Fri Jan 30 19:35:52 GMT 2009

Τρέξε το skype μέσα από τερματικό, δηλαδή πληκτρολόγησέ το εκεί και
τρεξτο. Εκεί ενδέχεται να φανει που ειναι το πρόβλημα. Θα βγάλει κάποιο
σφάλμα ενδεχομένως ή κάτι παρόμοιο. Κάποια στιγμή είχα εγώ ένα παρόμοιο
πρόβλημα στο 8.04 και τελικά ήταν κακώς ρυθμισμένη η κάρτα ήχου, γι'
αυτο μου κολλούσε.

O/H pavlos pavlidis έγραψε: