Re: C++ στο Ubuntu

george fragos fragos.george at gmail.com
Thu Jan 29 19:28:28 GMT 2009

Φυσικά και μπορείς να προγραμματίσεις, στο Ubuntu!!! Άκου λέει!!! Και
όχι μόνο σε C/C++ αλλά σε και σε όλες τις άλλες δυναμικές γλώσσες!!!
Προσωπικά τις τελευταίες εβδομάδες έχω εγκατεστημένα τα Eclipse SDK
και Netbeans 6.5 των οποίων τις βασικές λειτουργίες προσπαθώ να μάθω
ώστε να επιλέξω εκείνο που με βολεύει/αρέσει/βοηθάει περισσότερο...!

Στις 28 Ιανουάριος 2009 7:17 μμ, ο χρήστης Lefteris Moulkiotis
<lmoulkiotis at gmail.com> έγραψε: