ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ UBUNTU ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

MANOLIS CALOMIRIS erevnitis at gmail.com
Thu Jan 29 06:58:04 GMT 2009

O/H V. Fotiadis έγραψε:
> Μήπως η κάρτα γραφικών σου είναι ΑΤΙ; Περιέγραψε το λαπτοπ σου.
> Δωσε την εντολή στο τερματικό: sudo lshw και στείλε τα αποτελέσματα,
> να δούμε τι υλικό έχεις
> ή καλύτερα τρέξε sudo lshw > laptophardware.txt και το αρχείο που θα
> δημιουργηθεί κάντο επισύναψη.

Σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση. Η κάρτα γραφικών μου είναι intel. Το
λάπτοπ μου έχει αυτά τα χαρακτηριστικά:Laptop Multirama: Intel Pentium
4- 2,6- Κάρτα Γραφικών 64 MB DDR shared (2d/3d-agp 4x)- 512 RAM, HD 60
GB- Κάρτα Ήχου sound- Κάρτα Δικτύου 10/100- Monitor 15' TFT XGA. Τελικά
το αρχείο που ζητήσατε το βρήκα με αναζήτηση, διότι μέσω τερματικού όταν
μου ζητάει το κωδικό μου, και το γράφω δεν γίνεται τίποτε! Συνεχίζει ο
κέρσορας να αναβοσβήνει χωρίς να γίνεται κάποια ενέργεια όσες φορές κι
αν πληκτρολογώ τον 4ψήφιο κωδικό μου.
Το αρχείο το επισυνάπτω.
Με εκτίμηση για την ενασχόλησή σας,
Μανώλης Καλομοίρης