Re: Ας γινω λιγο πιο σαφης με το προβλημα ενημερωσεις...

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Wed Jan 28 14:36:15 GMT 2009

2009/1/28 xtinaki <xtinaki.impeccable at gmail.com>:

> Λοιπον, υποτιθεται πως θα επρεπε οταν μπαινω στα Ubuntu να μου εμφανιζεται
> μια εντολη στην οποια θα μου ζητουσε να κανω εγκατασταση των
> ενημερωσεων...ομως αυτο δεν εμφανιζεται...ακομα θα ηθελα να πω οτι δεν
> αντιμετωπιζω κανενα προβλημα με την συνδεση στο διαδικτυο..απο τοτε που ηρθε
> αυτη η αγια μερα και εβαλα τα Ubuntu στον υπολογιστη μου..(!) δεν εχω
> εγκαταστησει ποτε ενημερωσεις...γι αυτο αναρωτιεμαι τι πρεπει να κανω για να
> υπαρχουν στον υπολογιστη οι ενημερωσεις..σας ευχαριστω εκ των προτερων..!

Μπορείς να δεις τις τρέχουσες ρυθμίσεις που έχεις για τις ενημέρωσεις από το
Σύστημα→Προτιμήσεις→Ενημερώσεις λογισμικού

Η τυπικές τιμές είναι
http://simos.info/Screenshot-Updates.png
που σημαίνει ότι αν έχεις τυπικές ρυθμίσεις δικτύου (χρησιμοποιείς το
NetworkManager, κτλ),
τότε θα δεις αυτόματα ένα μήνυμα για αναβαθμίσεις.

Μπορείς να «προκαλέσεις» μια ενημέρωση συστήματος από το
Σύστημα→Διαχείριση συστήματος→Ενημέρωση λογισμικού

Αν ακόμα δε βλέπεις ενημερώσεις συστήματος, τότε το ζήτημα μπορεί να
έχει να κάνει με παροδικό πρόβλημα στην πηγή των ενημερώσεων. Πας στο
Σύστημα→Διαχείριση συστήματος→Πηγές λογισμικού
και επιλέγεις διαφορετικό εξυπηρετητή εκεί που αναφέρει από που να
γίνει η λήψη (Λήψη από: Εξυπηρετητής από Ελλάδα).