Re: προβλημα με τις ενημερωσεις

Konstantinos Togias ktogias at gmail.com
Tue Jan 27 21:45:52 GMT 2009

2009/1/27 xtinaki <xtinaki.impeccable at gmail.com>:

> Αντιμετωπίζω ενα προβλημα με τις ενημερωσεις....δεν εχω καν..!θα μου ηταν
> χρησιμο να μου δινατε καποια βοηθεια για το πως θα εμφανιζονται και θα
> υπαρχουν στον υπολογιστη μου..
>
> Υ.Γ.ειμαι μαθητρια λυκειου κ ΕΝΤΕΛΩΣ απειρη στο θεμα...παρακαλω οσο γινεται
> πιο λιτα..:-D ευχαριστω πολυ..!
> --
> View this message in context: http://www.nabble.com/%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-tp21693849p21693849.html
> [...]

Καλώς μας ήρθες!

Η περιγραφή που δίνεις στο πρόβλημα είναι τόσο γενική που μπορεί να
είναι από πρόβλημα δικτύου μέχρι και πρόβλημα στις ρυθμίσεις
αποθετηρίων ή του διαχειριστή ενημερώσεων. (Δεν φταις εσύ γι' αυτό,
εφόσον είσαι νέα στο χώρο, είναι λογικό στην αρχή να μην έχεις τις
απαιτούμενες γνώσεις ώστε να περιγράψεις με πληρότητα και σαφήνεια το
πρόβλημα).

Ξεκίνα διαβάζοντας αυτό:
http://wiki.ubuntu-gr.org/Help/SoftwareManagement/Repositories

και αυτό:
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=254&p=1685&hilit=+%CF%80%CE%B7%CE%B3%CE%AD%CF%82+%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D#p1685

(Αλληλοεπικαλύπτονται σε κάποια σημεία)

Όταν σχηματιστούν μέσα σου πιο συγκεκριμένες απορίες, ξαναστείλε στη
λίστα μήνυμα περιγράφοντας: Τι προσπαθείς να κάνεις, τι βήματα έκανες,
τι περίμενες να γίνει, τι έγινε. Ακόμα, επειδή η λήψη ενημερώσεων
εμπλέκει τη σύνδεση του υπολογιστή στο διαδίκτυο θα είναι χρήσιμο να
μας πεις αν διαθέτει ο υπολογιστής πρόσβαση στο internet, ή αν
αντιμετωπίζεις προβλήματα σχετικά με τη σύνδεση του υπολογιστή στο
διδαδίκτυο.

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.