Δημιουργια φιλτρου στο evolution!

kostas tsambion at freemail.gr
Tue Jan 27 21:08:38 GMT 2009

Καλησπερα στους φιλους της λιστας!

Θα ηθελα να με βοηθησει καποιος σχετικα με την δημιουργια φιλτρου στο
evolution, συγκεκριμενα εχω φτιαξει ενα φιλτρο για τα μαιλ της λιστας
ομως ειναι σαν να μην υπαρχει και μαλλον δεν εχω κανει κατι σωστα. το
φιλτρο το δημιουργισα απο     επεξεργασια >φιλτρα μυνηματων, στο
εμφανιση φιλτρων για αλληλογραφια εχω επιλεξει εισερχομενα και μετα
προσθηκη φιλτρου, στην προσθηκη κριτηριων φιλτρου εχω βαλει
αποστολεας που να περιεχει το mail της λιστας και η ενεργεια που εχω
επιλεξει ειναι μετακινηση σε φακελο που εχω κανει μονο για τα mail της
λιστας. μπορει καποιος να μου πει τι δεν κανω σωστα??

--
Ευχαριστω εκ'των προτερων!

kostas Papavasiliou