Απαιτούνται κάποιες πρόσθετες λειτουργίες

Γιάννης Γιάννης
Tue Jan 13 11:38:28 GMT 2009

Για να εμφανιστούν όλα τα μέσα στη σελίδα που ανοίγει ο firefox 3, αλλά
εγώ τα έχω εγκαταστήσει και συγκεκριμένα τα 1)Adobe Flash Player 2)
Swfdec player for Adobe/Macromedia Flash 3) Gnash SWF Player. Έτσι δεν
μπορώ να δω βιντεο και οι σελίδες μου έχουν κενα και ζητούν να
εγκαταστήσω κάποιο από τα παραπάνω πρόσθετα. Στην επαναλαμβανόμενη
απόπειρα επανεγκατάστασης βγάινει μήνυμα ότι είναι ήδη εκγατεστημένα.
Παρακαλώ τα φώτα σας. Ευχαριστώ Γιάννης Γκαβανούδης