Re: ξαφνικά δεν έχω "tapping"...

george fragos fragos.george at gmail.com
Mon Jan 5 23:04:53 GMT 2009

  Πρέπει να αναφέρεις αυτή την δυσλειτουργία στην ομάδα ή το πρόσωπο
που είναι υπεύθυνο για την ανάπτυξη ή/και την αποσφαλμάτωση του
gsynaptics!  Πρώτα, όμως, επανέλαβε στον υπολογιστή σου όλη την
διαδικασία δημιουργίας του προβλήματος: επανεγκατέστησε την εφαρμογή
και δοκίμασέ την για μια ή δυο ημέρες ακόμη... Αν μετά και τις νέες
προσπάθειές σου η εφαρμογή επιμένει να προκαλεί προβλήματα, ανέφερε
την όλη κατάσταση στους υπεύθυνους του προγράμματος!
  Φυσικά, έχεις κι άλλες επιλογές αλλά προϋποθέτουν διάθεση για
αναζήτηση και επιμονή!

  Γ.Φ.

Στις 6 Ιανουάριος 2009 12:54 πμ, ο χρήστης Giannis Tsakiris
<giannis.tsakiris at gmail.com> έγραψε: