Re: ξαφνικά δεν έχω "tapping"...

Giannis Tsakiris giannis.tsakiris at gmail.com
Mon Jan 5 22:33:26 GMT 2009

το έχω τσεκάρει αυτό ήδη για καλό και για κακό, αν και όπως είπα άρχισε να
το κάνει ξαφνικά, χωρίς να πειράξω κάτι.
στα "mouse preferences" έχω τσεκαρισμένα τα "enable touchpad" και "enable
mouse clicks with touchpad".
στο gsynaptic έχω τσεκαρισμένο το "Enable Tapping".
το tapping χάνεται λίγο μετα την εμφάνιση του desktop, στην αρχή δουλεύει
αλλά μετά από λίγα δευτερόλεπτα το χάνω.