προβλήματα με το flash

Giannis Tsakiris giannis.tsakiris at gmail.com
Sat Jan 3 10:40:56 GMT 2009

Γεια σε όλους και Καλή Χρονιά,
τώρα τελευταία έχω προβλήματα με το flash στο youtube.
συσγκεκριμένα:
1) Παίζει μερικά δευτερόλεπτα και μετά παγώνει. Πρέπει να το προχωρήσω εγώ
για να συνεχίσει ξανά, αλλα μετά από λίγα δευτερόλεπτα πάλι το ίδιο.
2) Μερικές φορές όταν πατάω σε κάποιο videaki μου ανοίγει το παράθυρο αλλά
στη θέση του player δείχνει ένα άσπρο ορθογώνιο. Ο ήχος ακούγεται κανονικά
αλλά η εικόνα όχι.
Πρέπει να κάνω refresh μια-δυο φορές για να εμφανίσει το video.
παρόμοια προβλήματα έχω και με άλλα website (π.χ. metacafe).
γενικά πάντως flash banners (διαφημίσεις) δείχνει κανονικά.
Από τα add-ons του firefox βλέπω ότι έχω το Shockwave Flash 10.0 r15.
το plugin το έβαλα με το synpatic έτσι:
apt-get install flashplugin-nonfree
όλα τα packages είναι latest versions.
μου κάνει το ίδιο σε όλα τα μηχανήματα που έχω με ubuntu.
κάθε βοήθεια δεκτή.