Πρόβλημα με γλώσσα

spiros chek2fire at gmail.com
Thu Dec 24 20:28:23 GMT 2009

Στις Πεμ 24 Δεκ 2009 22:23:39 Dimitrios Politis γράψατε:
> Καλησπέρα παιδιά.
> Έχω ένα άρχειο .srt για υπότιτλους και μόλις το ανοίγω με τον editor  το
>  βγάζει κινέζικα. Τι ακριβώς πρέπει να ρυθμίω για να εμγανιστούν κανονικά
>  τα ελληνικά?
>
> Ευχαριστώ πολύ

> Keep your friends updated-even when you're not signed in.
> http://www.microsoft.com/middleeast/windows/windowslive/see-it-in-action/so
> cial-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:en-xm:SI_SB_5:09201
> 0

Ανοίξε το με το gedit η το kate αν έχεις kubuntu και επέλεξε κωδικοποίηση
iso-8859-7 η cp 1253. Μερικές φορές και στον player που αναπαράγεις την ταινία
με το αρχείο θα πρέπει να κάνεις το ίδιο δλδ να επιλέξεις την σωστή
κωδικοποίηση για να εμφανιστούν σωστά οι υπότιτλοι.