Ubuntu Server monitoring

Diakogiannis Alexius Dionysius alexius.dionysius at diakogiannis.com
Wed Dec 23 17:16:33 GMT 2009

Apollon auta pou les einai swsta alla ksexnas 2 pragmata.

1) To Security einai sxetiko, diladi to poso asfales einai kati exei
na kanei me to poso asfales theleis na einai kati. To poso aksia exei
to risko diladi.
2) Ola ta holes pou exei den einai amesa. Diladi an eisai toso kopanos
wste na exeis anoixto to webmin kai sto allo tab to youporn eee kala
na patheis!

Auto pou thewrw proswpika einai, ena kalo firewall (gia na
prostateuseis kai ta tunnels klp) kai kleisimo ap; eksw tis 10000
ektos an einai aparaitito.

Episis oti porta kai na allakseis kai na kaneis spoof ena port scan se
10 deutera sou exei pei ti trexei kai pou trexei.

De leei kaneis oti einai lathos auta pou les alla de xreiazetai panta
kanoni gia na skotwseis kounoupi...

Filika,
Alexios