Ubuntu Server monitoring

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Wed Dec 23 14:12:24 GMT 2009

On 23/12/09 12:31, Tsabolov Sergey wrote:
> Τα πράγματα είναι πολύ ποιο απλά .
> θα κάνεις την εγγραφή στο dyndns.org
> Θα πάρεις ένα sub domain name π.χ.   tsakiris.dyndns.org
> Θα προσθέσεις στο Firewall ότι πρόσβαση από ssh, webmin (port 10000) η
> από όποια άλλα εφαρμογή θα βάλεις να είναι μόνο από
> tsakiris.dyndns.org   και τέλος είσαι μία χαρά από ασφάλεια .

Κατάλαβες τώρα τι είπες; Γιατί εγώ δεν κατάλαβα.

Εκτός του ότι δε βγάζει νόημα αυτό που λες, επιπλέον δεν έχει τίποτα (μα
τίποτα!) να κάνει με την ασφάλιση ενός συστήματος. Είναι επικίνδυνο να
δίνουμε συμβουλές και οδηγίες για πράγματα που δεν καταλαβαίνουμε,
ΕΙΔΙΚΑ όταν έχει να κάνει με ασφάλεια.

Φιλικά,

Απόλλων