Asrock ION 330 HT

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Wed Dec 2 23:29:03 GMT 2009

spiros wrote:
> Στις Τετ 02 Δεκ 2009 19:09:40 Konstantinos Alexakis γράψατε:

> Δεν γνωρίζω αν η συγκεκριμένη συσκευή θα υποστιρήζετε. Πάντως όλοι οι ψηφιακοί
> player της αγοράς τρέχουν
>
> busy box
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Busybox

Και τι σχέση έχει τώρα το busybox με την ερώτηση του Κώστα;
Καλό είναι να αποφεύγουμε να δίνουμε εκτός θέματος απαντήσεις.

> To linux είναι ότι πρέπει για τέτοιες δουλείες και μια και μιλάμε για Ion και
> nvidia σίγουρα δεν θα έχεις πρόβλημα με driver
http://lmgtfy.com/?q=asrock+ion+330+linux

Όπως θα δεις, υπάρχει πολύς κόσμος που τρέχει linux στο εν λόγω σύστημα.
Οι περισσότεροι προτιμούν aroxol^W XBMC αλλά δε νομίζω ότι θα έχεις
κανένα πρόβλημα και με το mythtv:
http://asrockion.wiki.zoho.com/mythbuntu-910-asrock-ion-330.html

Φιλικά,
Απόλλων