RE: κατεστραμμένα γραφικά

ΖΟΥΠΑΝΟΣ ΣΠΥΡΟΣ szoupanos at voula.gov.gr
Thu Apr 30 09:51:41 BST 2009

side note: μήπως το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά απο backup? (εδώ και
κανά χρόνο δεν κάνω update χωρίς να κάνω backup)

Το πρόβλημα δεν εμφανίστηκε μετά από την επαναφορά κάποιου backup ούτε καποιου update (τα έχω απενεργοποιήσει διότι περιστασιακά μου δημιουργούν προβλήματα). Δημιουργήθηκε ύστερα από Upgrade, αλλά δούλεψε φυσιολογικά για τις επόμενες 2-3 μέρες