Λειτουργία Reply to στις λίστες

George Giannakidis g.giannakidis at freemail.gr
Wed Apr 29 06:42:04 BST 2009

On Τετ, 2009-04-29 at 00:15 +0300, Fotis Tsamis wrote:
> Καλησπέρα,
>
> Θέλω να προτείνω την προσθήκη της λειτουγίας reply to στις λίστες μας.
> Δηλαδή μόλις κάποιος πατάει απάντηση στα e-mail που λαμβάνει από την
> λίστα να μπαίνει αυτόματα στο "Προς:" η διεύθυνση της λίστας και όχι του
> αρχικού αποστολέα. Προσωπικά έχω κάνει αρκετά τέτοια "λάθη" από
> απροσεξία.
>
> Ποια είναι η γνώμη σας;
>
> Φώτης

Νομίζω αυτό είναι καθαρά θέμα της εφαρμογής e-mail που χρησιμοποιεί ο
κάθε συνδρομητής και όχι της λίστας.

Η λίστα δηλαδή δεν μπορεί να ξέρει τι κάνει κάποιος στον υπολογιστή του,
διότι δεν υπάρχει απευθείας σύνδεση με τη λίστα κάθε φορά που ανοίγει η
εφαρμογή e-mail.

Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να υλοποιηθεί σε μία web εφαρμογή όπου ο κάθε
χρήστης είναι άμεσα συνδεδεμένος με την εφαρμογή, αλλά κάτι τέτοιο είναι
τελείως διαφορετικό από την φιλοσοφία των mailing lists.

Μιας και χρησιμοποιείς το evolution όμως, υπάρχει εντολή στο μενού
Μήνυμα (Message) => Απάντηση στη λίστα (Reply to list) με συντόμευση
πληκτρολογίου Ctrl+L που νομίζω κάνει ακριβώς αυτό που θες.

Γιώργος