περί #ubuntu-hellas

Savvas Radevic vicedar at gmail.com
Sun Apr 19 08:53:37 BST 2009

Χριστός ανέστη! Να'στε όλοι καλά, εύχομαι υγεία, γαλήνη και λοιπά αγαθά. :)

 Λοιπόν, επειδή  βαρέθηκα την κατάσταση και τα spam μηνυματα, θέλω να
επιλυθεί μια κι εξω το θέμα.
Δεν έχω ακριβώς όλες τις πληροφορίες, και για να μπουν και όλοι στο θέμα:
Ο `Stathis` εφτιαξε καναλι #ubuntu-hellas - όπως λέει στο θέμα του καναλιού:
08:05:05 -!- Topic for #ubuntu-hellas: Καλώς ήρθατε για φιλική
κουβεντούλα, http://www.ubuntu.com ,
http://users.otenet.gr/~snetwork/chat.htm ,
http://www.youtube.com/watch?v=BMsRYQa2v7M&eurl=http%3A%2F%2Fneataksi%2Eblogspot%2Ecom%2F&feature=player_embedded

 Δεν ξερω τον ακριβής λόγο του σεπαρατιστικού χαρακτήρα αυτής της
κίνησης, και θα ήταν καλό αν διαβάζει αυτό το μήνυμα τώρα (θα του το
μεταφέρω αργότερα). Θέλω σαν oμάδα να τον καλωσορίσουμε στην
οικογένεια του #ubuntu-gr. Αν πιστεύει ότι το ubuntu-gr είναι πολύ
τεχνικού χαρακτήρα, όπως έχει πει μερικές φορές, τότε να το
συζητήσουμε. Ποια θέματα θέλει να ανοιγει που οι αλλοι στο κανάλι
πιστεύουν ότι είναι "offtopic";

 Δεν υπάρχει κανόνας όταν φτιάχνεις δικό σου κανάλι, αλλά για να σε
δεκτούν όλοι και τουλάχιστο να μας βλέπουν σαν μια οικογένεια χρηστών
Ubuntu, πρέπει να ακολουθείς *μερικά* πρότυπα, μηδαμινά για την ομαλή
λειτουργία των καναλιών και με την δημιουργία ενός περιβάλλοντος που
να καλωσορίζει τον χρήστη και να μην τον μπερδεύει. Εγώ προσωπικά δεν
έχω πρόβλημα στη δημιουργία του καναλιού και να λειτουργεί σαν
"offtopic" κανάλι, αλλά το ΟΝΟΜΑ είναι που διαφευγει από το όλο νόημα.

 Το "Ubuntu" είναι copyright και trademark της εταιρίας Canonical,
θέλοντας ή όχι έχουν πρότυπα για τη χρήση της λέξης Ubuntu, όλοι τα
ακολουθούμε όσο μπορούμε πιο καλά (μπορεί και να κάνω λάθος εδώ,
δικηγόρος δεν είμαι). Αν θες γενική κουβεντούλα, φτιάξε ένα κανάλι

  Όλες οι άλλες ομάδες LoCo (=Local Community) έχουν κανάλια όπως
#ubuntu-offtopic, #ubuntu-xx-chat #ubuntu-xx-offtopic,
#ubuntu-xx-cafe. Το μόνο που προσωπικά θα ζητούσα είναι να
ξαναρχίσουμε με τον Στάθη, ό,τι έγινε έγινε.

 Η ιδέα είναι θαυμάσια απ'ό,τι είδα στην ιστοσελίδα που έφτιαξε (
http://users.otenet.gr/~snetwork/chat.htm ), το μόνο που μένει είναι
το όνομα του καναλιού. Το #ubuntu-hellas κατευθύνει λανθασμένα το
χρήστη σε λάθος συμπεράσματα, που μπορεί και να έρθει να σου ζητάει
"Ξέρεις έχω πρόβλημα με το λαπτοπ μου, δεν ξεκινάει με Ubuntu - τι να
κάνω;". Για να μην δημιουργηθούν τέτοιες παρεξηγήσεις, προτείνω ξανά
τη μετονομασία σε #ubuntu-gr-* είτε #ubuntu-*-gr (όπου * βάλε κάτι που
να "λέει" στον άλλο ότι είναι σε offtopic κανάλι: chat, cafe,
kouventa).

 Μην παιδεύεστε με το ποιος έχει δίκιο, ποιος έκανε τί, πώς και πότε.
Αν είναι να μαλλιοτραβηκτούμε, ας το κάνουμε με μια μετάφραση. Και
ειλικρινά το θέμα και η λύση είναι πολύ απλή.

 Και το άλλο, ο Στάθης μπαινοβγαίνει επανηλημμένως με το ακόλουθο μήνυμα:
02:06:29 -!- `RESPECTYOURSELF [n=stathis@*.home.otenet.gr] has joined #ubuntu-gr
02:06:39 -!- `RESPECTYOURSELF [n=stathis@*.home.otenet.gr] has left
#ubuntu-gr ["γειααα http://users.otenet.gr/~snetwork , Στάθης
#Ubuntu-Hellas , http://users.otenet.gr/~snetwork/chat.htm"]
 Στο nickname σου βάζεις "RESPECTYOURSELF". Θα ήθελα κι εσύ με τη
σειρά σου να σεβαστείς εμάς που βλέπουμε κάθε τόσο αυτό το spam ούτως
ώστε να μην επαναληφθεί.

 Τέλος, προτιμώ να πάμε όλοι μαζί για μια μπυρίτσα σε κάποια πλατεία,
είτε για μια μετάφραση στο http://translations.launchpad.net παρά να
κάθομαι να γράφω μεγάλες παραγράφους με το τι πιστεύω. :)