[public] Μου ζητάνε να νομιμοποιήσω λειτουργικό που δεν έχω!

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Tue Apr 14 18:08:49 BST 2009

rizitis wrote:
> [...]
> το παρακάτω μήνυμα, το οποίο απευθύνετε σε εταιρικούς πελάτες.
>
> */
> τίτλος: Νόμιμοι και κερδισμένοι με ΚΕΡΔΟΣ 200 ευρώ ανά άδεια
>

> Νομιμοποιήστε τώρα τις άδειες του λειτουργικού σας Microsoft Windows
> XP Professional ή Microsoft Windows Vista Business και μην περιμένετε
> τον έλεγχο
> Δεν απαιτείται η απεγκατάσταση του λογισμικού με αποτέλεσμα να μην
> αλλάξετε τίποτα στον υπολογιστή σας Χρησιμοποιείτε τώρα τα Windows XP
> και όταν το αποφασίσετε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα Windows Vista

Λογικό, γιατί μόνο τζάμπα θα τα έβαζε κανείς αυτά :)

> Κάνετε οικονομία γιατί αγοράζετε τα Windows σε μοναδική τιμή
> κερδίζοντας 1000? για μια πεντάδα - αδειών(ενδεικτική τιμή 315 +ΦΠΑ
> ανά άδεια)- 1 κλειδί ενεργοποίησης για όλες τις άδειες-

Πωπω, ευκαιρία. Να πάρω καμιά ντουζίνα να υπάρχουν...

> Δεν χάνετε ποτέ την άδεια γιατί υπάρχει πάντα σε ηλεκτρονική μορφή.

Καλό αυτό, γιατί το αυτοκολλητάκι από τα vista του laptop το έχω κάνει
εκατοντάδες μικρά κομματάκια, και μάλλον μπορεί να θεωρηθεί χαμένο.

> Το συγκεκριμένο προϊόν αποτελεί τον τρόπο επικύρωσης ή νομιμοποίησης
> των άδειων χρήσης του λογισμικού του οποίου η προέλευση είναι αβέβαιη ή
> τα αποδεικτικά των αδειών χρήσης έχουν χαθεί και δεν είναι δυνατόν να
> αντικατασταθούν.

Read: Αυτά που βάλατε από το CD του μαύρου :)

> Η τιμή αναφέρεται σε μία άδεια. Η ελάχιστη παραγγελία είναι 5 άδειες.

Καλή πούληση

> Για λιγότερες από 5 άδειες χρήσης, μπορείτε να προμηθευτείτε το Get
> Genuine Kit (GGK), που διατίθεται σε Windows Vista και σε Windows XP.
> /*
>
> αυτό που σε συγκλόνισε είναι ότι "δεν θα χάσω ποτέ την άδεια  γιατί
> υπάρχει πάντα σε ηλεκτρονική μορφή" , κρίμα που δεν έχω
> παράθυρα....έχασα την άδεια. :(

Ανοίγουν τα σιλό...