Re: Ανάκτηση _μυστικού/ιδιωτικού_ ψηφιακού κλειδιού

Savvas Radevic vicedar at gmail.com
Sun Apr 12 17:58:42 BST 2009

> Ναι, αλλά το "ιδιωτικό" κλειδί δεν θέλει να προστεθεί :-(

Άπαξ και χάσεις το private κλειδί, νομίζω δεν το βρίσκεις - πρέπει να
φτιάξεις άλλο καινούριο και να το συνδέσεις ξανά με τη δουλειά σου.
Αλλά μπορεί κάποιος να έχει καμιά καλύτερη ιδέα. :)

> Μιας και το φέρνει η κουβέντα έμμεσα (συγχωρήστε μου το off-topic)
> χρησιμοποιεί κανένας το git ως _γενικό_ εργαλείο backup;

Πολύ καλή ιδέα!

Ένα παράδειγμα:

cd /media/300gb
mkdir -p backup
cd backup
[ ! -d .git ] && git init
cp -Ra /home/myuser ./
git add .
git commit -m "`date +'%Y-%m-%d %H:%M:%S'`"

$ git log
commit bf7e87b3e500c81e7aa1d72920e7cbe029c42db4
Author: Savvas Radevic <forger at ubuntu.(none)>
Date:   Sun Apr 12 18:58:22 2009 +0200

    2009-04-12 18:58:22