Το thunderbird εμφανίζει μόνο ένα μήνυμα όταν υπάρχουν εισερχόμενα

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Fri Apr 10 13:11:07 BST 2009

Χρησιμοποιώ την έκδοση 8.10.
Δεν μου βγάζει μύνημα σφάλματος. Απλά ένας φίλος από την λίστα μου (που παρεπιπτόντως χρησιμοποιεί και αυτός την 8.10) μου έχει στείλει ένα μαιλ και όταν έρχεται κάποιο νέο μαιλ από άλλο χρήστη, μου εμφανίζει το μαιλ που μου έστειλε ο λινουξας φίλος. Το σβήνω, κάνω ένα τεστ (στέλνω αυτομήνυμα) και μου εμφανίζει πάλι το ίδιο μύνημα του 1ου φίλου μου.

Το thunderbird μου έκανε ακόμα ένα τέτοιο φαουλ. Στο παρελθόν δεν λάμβανε νέο μύνημα και έτσι αναγκάστηκα να δημιουργήσω εκ νέου τον λογαριασμό μου. Περιέχει 198 μηνύματα.
Μήπως να το γυρίσω στο evolution? Το Thunderbird με διευκολύνει κυρίως στο backup.

Το thunderbird εμφανίζει ένα συγκεκριμένο μήνυμα (δεν ξέρω αν είναι
> παλιό ή χθεσινό) όταν υπάρχουν νεα εισερχόμενα.

Τι είδους μήνυμα, σφάλμα; Τι λέει το μήνυμα;

Μπορείς να κάνεις ενα screenshot και να αποστείλεις την εικόνα στο
http://www.imagehosting.gr/ ?

Ποια έκδοση Ubuntu χρησιμοποιείς;