fosscomm

Zissis Vardakas zissisvardakas at gmail.com
Wed Apr 8 12:45:13 BST 2009

Καλησπέρα,
cd's απο Canonical υπάρχουν και θα είναι στην διάθεση της κοινότητας μαζί με
άλλο υλικό που θα έχουμε μετά απο την εκδήλωση στο ubuntoxorio στο Αιγίνιο
Πιερίας.
Θα τα πάω εγω με το καλό...στην Λάρισσα.

Στις 8 Απρίλιος 2009 9:55 πμ, ο χρήστης Paraponiaris Ilias <
paraponiaris.ilias at gmail.com> έγραψε: