Re: Δεν έρχονται σκέτα Comments από Damn lies στην λίστα;

Simos simos.lists at googlemail.com
Fri Apr 3 00:14:06 BST 2009

2009/4/2 Thanos Lefteris <alefteris at gmail.com>

> Έχω κάνει μερικά uploads στο damn lies, χωρίς να κάνω ανάληψη
> μετάφρασης πρώτα. και δεν βλέπω να έχουν έρθει email στην λίστα. Οπότε
> αν μπορούσε κάποιος να τα κοιτάξει
> (http://l10n.gnome.org/users/alefteris/), ώστε να τα εισάγω στο
> rosseta μετά, θα ήμουν ευγνώμων :)

Το damned-lies δε στέλνει ειδοποιήσεις στη λίστα όταν γράφονται σχόλια στα
πακέτα.
Πρέπει να κάνεις ανάληψη (δε στέλνει ούτε εδώ ειδοποίηση) και αμέσως
μετά στέλνεις τη μετάφραση, οπότε η λίστα λαμβάνει την ειδοποίηση.

Θα κοιτάξω αύριο όλες τις εκκρεμμότητες που υπάρχουν και θα προσθέσω και τα
πακέτα αυτά.
Το GNOME 2.26.1 θα βγει στις 13 Απριλίου, και αν δεν κάνω λάθος,
το Ubuntu 9.04 θα πάρει τις μεταφράσεις από τα πακέτα αυτά.
Οπότε δε είναι αναγκαίο να βάλεις ο ίδιος τα πακέτα στη Rosseta.

Σίμος