lyx

ilias andronos nonos14 at hol.gr
Wed Apr 1 23:27:43 BST 2009

Καλησπέρα σε όλους!
Είμαι ολίγον τι άσχετος από latex γενικά, αφού επί χρόνια έγραφα σε
WYSIWYG. Δεδομένου όμως ότι πρέπει να γράψω τη διπλωματική μου(σε θέματα
φυσικής) σε latex, βρήκα μπροστά μου το lyx, που απ'ότι καταλαβαίνω
κάνει όλη τη δουλειά με latex αλλά έχει το περιβάλλον ενός κλασικού
document processor. Ωστόσο, λόγω τρομακτικής έλλειψης χρόνου θα ήθελα
κάποιες πηγές πληροφοριών σχετικά με τη χρήση του σύντομες και
περιεκτικές(εκτός του documentation του ίδιου του προγράμματος).
Επίσης, θα ήθελα να ρωτήσω μερικά θεματάκια για να τα ξεκαθαρίσω στο
μυαλό μου, π.χ. -χρειάζεται να εγκαταστήσω κάποια packages για να
εκμεταλλευτώ τις δυνατότητες του lyx; -μπορώ να γράψω κανονικά ελληνικά
στο lyx χωρίς να έχω πρόβλημα ή πρέπει να κάνω κάποιες τροποποιήσεις;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας.
ΥΓ1: Χρησιμοποιώ ubuntu 8.10 και το lyx το κατέβασα από το synaptic
ΥΓ2: Συγγνώμη για τη βιασύνη και την επιτακτικότητα της κατάστασης αλλά
πρέπει να αρχίσω να γράφω άμεσα!