Η ταχυτητα με torrent!!!

kostas tsambion at freemail.gr
Wed Apr 1 20:03:15 BST 2009

Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας!

ολα εγιναν οπως επρεπε, οι ports ανοιξαν και οι ταχυτητες ανεβηκαν στα
90 με 120 kbps.
δεν ξερω αν ειναι ικανοποιητικη η ταχυτητα βαση αυτα που μου ειπατε για
τα torrents, παντως δεν ειναι και αυτη που ειχα!
--
kostas <tsambion at freemail.gr>

Στις 01-04-2009, ημέρα Τετ, και ώρα 18:27 +0200, ο/η Savvas Radevic
έγραψε: