Εντυπωσιακή η 9.04 Beta

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Wed Apr 1 09:33:23 BST 2009

On Wed, 2009-04-01 at 11:23 +0300, Brz20 wrote:

> Παρα πολυ καλο ακουγεται αν λαβουμε υπ'οψην βεβαια και το μηχανημα. Εγω
> εχω ενα 2.5 Dual με 4GB Ram οποτε υποθετω οτι θα ειναι λιγο καλυετερα τα
> πραγματα.

Έκανα και το suspend/resume τεστ. Απογοητεύτηκα λίγο και το διέκοψα
διότι μετά από το σημείο όπου υπόσχεται μη-επέμβαση του χρήστη το
μηχάνημα δεν "ξυπνούσε" από μόνο του. Βέβαια, η μπαταρία είναι
κατεστραμμένη (=δεν κρατάει πάνω από 5 λεπτά) και πιθανόν να είναι η
αιτία (;) ή δεν έχω καταλάβει σωστά το τεστ.

Φιλικά, Νίκος