Re: διόρθωση μηνύματος : Θέλετε να συνεχίσετε [Ν/ο]

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Sun Sep 28 15:12:09 BST 2008

2008/9/27 Socrates P VAVILIS <s_vavilis at yahoo.fr>:
> To εν λόγω μήνυμα εμφανίζεται κατά την εκτέλεση του apt-get install και ίσως
> και σε άλλες περιπτώσεις. Το [Ν/ο] θα έπρεπε να μείνει [Y/N] (είτε να
> αλλαχθούν τα πλήκτρα ώστε επιλέγοντας το Ν (Ναι) και το Ο (Όχι) να
> εκτελείται η εντολή.
> Πώς μπορώ να αναζητήσω τα [Ν/ο] και τα [ν/ο], [Ν/Ο] κλπ, αν υπάρχουν, και να
> τα διορθώσω;

Εννοείς να κάνεις αναζήτηση μέσω του launchpad;

Η κατάσταση με το [Y/n], κτλ έχει κάποια ιστορία.
Αν στο αρχικό μήνυμα κάποιο από τα γράμματα είναι κεφαλαίο, αυτό
σημαίνει ότι η επιλογή αυτή είναι η προεπιλεγμένη. Δηλαδή, όταν η
ερώτηση είναι

Θέλετε να συνεχίσεται; [ν/Ο]

και πατήσουμε Enter, τότε θα δεχθεί το Όχι.

Τώρα, τι συμβαίνει όταν το πληκτρολόγιο γράφει ελληνικά/αγγλικά/κτλ;
Ναι και No έχουν πρόβλημα διότι και τα δύο ξεκινούν από Ν.

Αυτό που συμβαίνει είναι ότι υπάρχουν δύο άλλα μηνύματα για μετάφραση,
όπου βάζουμε τους χαρακτήρες που θέλουμε να αντιστοιχούν για Ναι και
αυτούς για Όχι.
Έτσι, π.χ. (δεν έχω τη μετάφραση μπροστά μου, απλά μαντεύω)

msgid 'Yy'
msgstr 'YyΝν'

Δηλάδή, όταν ένας χρήστης του ελληνικού περιβάλλοντος πατήσει Y
(λατινικό), y (λατινικό), Ν (ελληνικό), ν (ελληνικό), τότε θεωρούμε
ότι είχαμε απάντηση Ναι.

Είναι πιθανό να υπάρχει κάποια αβλεψία στα μηνύματα αυτά, οπότε αν
μπορείς να τα ρίξεις μια ματιά, θα ήταν καλό.
Ακόμα, η πηγή των μηνυμάτων αυτών είναι από το έργο Debian, οπότε οι
αλλαγές που θα γίνουν στο launchpad μπορούμε να τις μεταφέρουμε και
στο έργο Debian (ελληνική μετάφραση).

σίμος