Re: Συμβούλιο τοπικών ομάδων: Επανέγκριση της ομάδας μας

Athanasios Lefteris alefteris at gmail.com
Fri Sep 26 20:18:39 BST 2008

Ποιον θα ενοχλώ τώρα για να στέλνει email για τα cd; :p

Λυπάμαι που αποφάσισες να φύγεις από τον ρόλο του μεσολαβητή της
ομάδας. Προσωπικά δεν έχω κανένα παράπονο από εσένα, σχετικά με τα
πράγματα που έπρεπε να κάνεις ως μεσολαβητής της ομάδας, πάντα ήσουν
άμεσα διαθέσιμος και δεν υπήρχε ποτέ κάποιο κώλυμα εξαιτίας σου. Δεν
νομίζω ότι είναι προϋπόθεση για τον μεσολαβητή να είναι το πιο ενεργό
μέλος της ομάδα, καθώς οι υποχρεώσεις του είναι πολύ συγκεκριμένες και
δεν είναι της μορφής του "αρχηγού" της ομάδας ή κάτι άλλο. Αλλά
υποθέτω καθώς οι άνθρωποι προχωράνε στην ζωή, οι υποχρεώσεις και οι
προτεραιότητες τους αλλάζουν και έρχεται κάποια στιγμή και η στιγμή
που πρέπει να πάνε να κάνουν άλλα πράγματα. Αν δεν είναι αυτός ο
λόγος, θα σου πρότεινα να το ξανασκευτείς... Δεν έχω όρεξη να αλλάζω
ονόματα στα wikis ;)

--
Αθανάσιος Λευτέρης
http://lefteris.info