Εμφάνιση του χαρακτήρα # σε μια σελίδα ubuntu-wiki (;)

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Wed Sep 24 13:56:00 BST 2008

On Wed, 2008-09-24 at 14:34 +0300, Marios Zindilis wrote:
> Στις 24-09-2008, ημέρα Τετ, και ώρα 12:10 +0200, ο/η Nikos Alexandris
> έγραψε:

> Στο
>
> http://wiki.ubuntu-gr.org/WikiSandBox
>
> που το δοκιμάζω το εμφανίζει κανονικά. Στη σελίδα χρήστη που έχω στο
>
> http://wiki.ubuntu.com
>
> επίσης.
>
> Μάριος

Γεια χαρά!

Δοκίμασε να το βάλεις μέσα σε {{{ ... }}} και δες αν δουλεύει.

Φιλικά,
Νίκος

Υ.Γ. Είναι προτιμότερο να κοινοποιούνται τέτοιες λεπτομέρειες που μπορεί
να είναι χρήσιμες και για άλλους. Με όλο το θάρρος, κοινοποιώ το μήνυμα
και στη λίστα.

Υ.Γ.2 Μια ακόμη απάντησή μου σε ένα άλλο σχετικό μήνυμα που δέχτηκα
σήμερα:

Απάντηση/πρόταση που δέχτηκα στην ερώτησή μου:

> Hi,
>
> βάλε το μέσα σε <code></code>
> π.χ.
>
> <code>
> #!/bin/bash
> command1;
> command2;
> command3;
> </code>

Απάπόκριση:

Ευχαριστώ για την πρόταση αλλά δεν λειτουργεί. Εμφανίζονται και τα
<code>, </code> στην αρχή και στο τέλος. Ο τρόπος με τον οποίο
παρουσιάζει πηγαίο κώδικα στο ubuntu-wiki περιγράφεται εδώ
https://wiki.ubuntu.com/HelpOnMoinWikiSyntax?action=show&redirect=SyntaxReference , παράγραφος Text Formatting, γραμμή: * {{{source code}}}

Πρέπει να χρησιμοποιήσει κανείς τις τρεις αγκύλες πριν και μετά τον
κώδικα. Τώρα το πως μπορεί να εμφανιστεί ο χαρακτήρας  #  εκεί μέσα δεν
το πληροφορεί.