Εκδήλωση για την Ημέρα Ελεύθερου Λογισμικού (SFD) 2008 - Οργάνωση & Συμμετοχή

rizitis elahistos at yahoo.gr
Tue Sep 9 22:31:20 BST 2008

O/H Kostas Boukouvalas έγραψε:
> Φέτος θα μπορούσε και η ομάδα της Θεσσαλονίκης
> (http://www.labthess.nicethings.gr) να οργανώσει ενδεχομένως κάποιο SFD
> ακόμα και αντί της Αθήνας, ώστε να εξοικονομήσει χρήματα και πόρους ο
> HELLUG, δεδομένων των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει. Απλά
> επειδή εγώ εκείνη τη περίοδο ενδέχεται να έχω εξεταστική θα αναλάβουν
> άλλοι την διοργάνωση και το συντονισμό της προσπάθειας. Είναι μια ιδέα όμως.

ανέβασα στο wiki το φυλλάδιο υπό μορφή εικόνας διότι το pdf με τον ote
θα ανέβει μετά τις 20/09/08....
http://wiki.ubuntu-gr.org/SFD2008
αυτά τα φυλλάδια θα μοιράσουμε στα Χανιά, αν τα παιδιά απο Θεσσαλονίκη
τα γουστάρουν μπορούμε να τους δώσουμε 1000 με μοναδική υποχρέωση ή
κάποιος να τα παραλάβει απο τυπογραφείο της Αθήνας (που θα τους πω σε
mail) και να τα πάει Θεσσαλονίκη ή να πληρώσει κάποιος τα μεταφορικά
επίσης αν τα παιδιά απο την Κοζάνη (από ότι είδα ετοιμάζουν και εκεί
εκδήλωση) θέλουν, μπορούμε να στείλουμε και εκεί 200 φυλλάδια με τον
ίδιο τρόπο.