Re: Κομπολόγια Linux

Michalis Panagiotou micpan84 at gmail.com
Thu Sep 4 00:13:27 BST 2008

    Τέτοια μου λέτε και θα με βάλετε να σας αναγκάσω να φροντίσετε και ένα
δέμα να φτάσει μέχρι και εδώ στην Κύπρο !!!
Αλήθεια, φίλε Στάθη μπορεί ο Tux να διασχύσει τη μεσόγειο και να φθάσει εδώ;
(πόσους αρρωστημένους του λίνουξ θα πρέπει να βρω να να φροντίσεις ένα δέμα
μέχρι εδώ και πόσα θα στοιχήσει περίπου;)