[Thelug] ΕΡΤ - Οπτικοακουστικό Αρχείο-Δεν υποστηρίζονται λειτουργικά συστήματα Linux/Unix

Sergey Tsabolov econlab at uom.gr
Tue Sep 2 22:15:29 BST 2008

Αυτό εδώ το θυμάστε  το βρήκα στο hellug.gr

http://www.imageshack.gr/view.php?file=spnly6tx90e782w1q6t0.jpg

στο άμεσο μέλλον , δηλαδή τότε το γράψανε και μέχρι τώρα δεν έχουν κάνει
τίποτα και άρα μας γράψανε κανονικά και με τον νόμο , ούτε αυτό τώρα δεν
υπάρχει , μας δουλεύουν ψηλό χαζοί και είναι εντελώς απαράδεκτο , στο
κάτω  κάτω από  φόρους που πληρώνουμε  πληρώνονται  αυτοί  που το κάνανε
, γιατί τους πληρώνουμε , γιατί πληρώνω στο λογαριασμό τις ΔΕΗ στην ΕΡΤ
για να μην μπορώ να δω το αρχείο ?

O/H Nick Demou έγραψε: