Re: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Ubuntu Intrepid Ibex (8.10) Release Party Αθήνας / Θεσσαλονίκης / Χανίων / Πάτρας Κυριακή 2 Νοέ '08

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Thu Oct 30 12:00:10 GMT 2008

2008/10/30 Konstantinos Togias <ktogias at math.upatras.gr>:

> [...]
> αυτό που κάνουν μέσα σε αυτές, αυτό θα φανεί παντού. Δεν χρειάζονται
> πολλές φαμφάρες και επιδείξεις...
>
> Βέβαια είμαι μέσα να μαζέψουμε υλικό (φωτο κλπ) από το event για
> ανέβασμα στα sites της κοινότητας και προώθηση της δράσης μας. Απλά
> δεν θα ήθελα να γινόμαστε περισσότερο μαρκετίστες και λιγότερο
> άνθρωποι καθώς περνά ο καιρός... Ίσως το marketing ταιρίαζει
> περισσότερο σε εταιρίες παρά σε κοινότητες...
>
> ΥΓ. Απλά σκέψεις και ανησυχίες... Δεν είμαι κατά του να δημοσιοποιούμε
> και να δείχνουμε προς τα έξω αυτά που κάνουμε.

Το Ubuntu Linux μπορεί να μην υπάρχει σε μερικά χρόνια, ή μπορεί να συνεχίσει
προχωρά ανοδικά και να καταφέρουμε να γυρίσουμε ακόμα περισσότερο κόσμο
στο ελεύθερο λογισμικό. Στην πρώτη περίπτωση είναι καλό να έχουμε μια
ανάμνηση για
μια σημαντική προσπάθεια που κάναμε με το εθελοντικό μας χρόνο.
Στη δεύτερη περίπτωση, που το ελεύθερο λογισμικό πάει πολύ καλά, είναι
καλό να έχουμε
αναμνηστικές φωτογραφίες με τα άτομα που έκαναν τις σωστές κινήσεις
και ξεκίνησαν το όλο έργο.
Μπορεί κάποιος να αναλάβει στο μέλλον να κάνει παρουσίαση για το πως
ξεκίνησαν όλα.

Αν υπάρχει μια φωτογραφία με τον linuxman να προσπαθεί να φάει μια
πάστα και να έχει γεμίσει
την μύτη του με σαντιγύ, θα έχει πλάκα. Αν όμως αυτή είναι η μόνη
φωτογραφία από όλη την συνάντηση,
τότε κάτι στραβό έχει γίνει.

Έχοντας τυπικές αναμνηστικές φωτογραφίες από κάθε συνάντηση, τότε
1. θα είμαστε σε θέση να κάνουμε εύκολα ανακοίνωση στο ubuntu-gr με
μικρογραφίες των φωτογραφιών αυτών
2. θα είναι ποιοτικό υλικό για το επόμενο τεύχος του περιοδικού μας
3. άτομα που έχουν κάποιο ενδιαφέρον για να μεταβούν στο ελεύθερο
λογισμικό, βλέποντας την κοινότητα
από τις φωτογραφίες πιστεύω ότι θα βοηθήσει περισσότερο για να κάνουν
την μετάβαση.
4. μετά από 5 χρόνια που ίσως χρειαστεί να κάνουμε μια ανασκόπηση, θα
έχουμε κάποιο υλικό.

Προσωπικά το βλέπω φυσιολογικό να έχει κάποιος μια τουλάχιστον
αναμνηστική, ποιοτική φωτογραφία, από κάθε event.
Δίχως τέτοια φωτογραφία, και μετά από μερικούς μήνες, είναι σα να μην
έγινε τίποτα.

Αν κάποιος δε θέλει να φαίνεται το πρόσωπό του στη φωτογραφία, είναι
εντάξει π.χ. να είναι στο πίσω μέρος και να συμβάλουν στο πλήθος.

Αλλά μια ποιοτική αναμνηστική φωτογραφία είναι κάτι που πρέπει να
επιδιώκουμε σε κάθε ευκαιρία.
Η φωτογραφία είναι για εμάς.

Σίμος