Re: [Thelug] ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Tue Oct 28 09:28:11 GMT 2008

2008/10/28 Emmanouil Batsis (Manos) <manos at abiss.gr>:

> Κάτι κάνουμε και στο [1] ;-)
>
> Γενικά έχουμε δείξει κάποιες πρωτοβουλίες σε διάφορα επίπεδα, όπως
> μεταφράσεις αλλά και προτάσεις για hosting+υποστήριξη τέτοιων προσπαθειών,
> αλλά οι κοινότητες τείνουν να κρατάνε κάποια απόσταση από "εταιρικές"
> προσπάθειες. Δεν τις κατηγορώ, απλά όλα τα δάχτυλα (που λέει και μια φίλη
> μου) δεν είναι ίδια.
>

> [1] http://www.oooauthors.org/el

Θα γίνει meme ότι ξεχνάω την τεκμηρίωση αυτή. ;-/

Αυτό που μπορώ να φανταστώ με το OpenOffice.org είναι ότι υπάρχουν
χρήστες που προσπαθούν να το χρησιμοποιήσουν, αλλά κολλάνε στην αρχή
σε κάτι βασικό, κάτι που τους κάνει να γυρίσουν πίσω σε άλλο
λογισμικό. Δηλαδή, το ζήτημα που βλέπουμε με τους χρήστες που έβαλαν
πρόσφατα μια διανομή, αντιμετωπίζουν κάποια μικροπροβλήματα, και όταν
τους βοηθήσεις λίγο στο σημείο αυτό, καταφέρνεις να τους διατηρήσεις
για πολύ καιρό.

Η ιδανική «λύση» θα ήταν να είχαμε την μορφή υποστήριξης που έχουμε
καταφέρει με το ubuntu. Από την οπτική γωνία του τυπικού χρήστη,

1. Mailing list, αρκεί η εγγραφή και ο καθένας μπορεί να ρωτήσει ό,τι
θέλει. Για περιστασιακές ερωτήσεις.
2. Φόρουμ, θέλει εγγραφή, είναι για περισσότερες ερωτήσεις, σε μεγαλύτερο βάθος.
3. Κανάλι IRC, για άμεση απόκριση (εφόσον υπάρχει κάποιος). Είναι και
για γενικές ερωτήσεις όπου ο χρήστης δεν γνωρίζει πως να διατυπώσει
την ερώτηση.

Το άλλο ζήτημα είναι η χρήση ενός δικτυακού τόπου ειδικά για το
Openoffice, one-stop-shop, κατά το www.openoffice.org, κάτι που θα
μπορούσε να κάνει το el.openoffice.org. Δεν ξέρω αν το τελευταίο
μπορεί να παραμετροποιηθεί τόσο όσο χρειαζόμαστε.
Με τα όσα γνωρίζω τώρα, πιστεύω ότι το www.openoffice.gr θα ήτα μια
καλή επιλογή για να παρέχει αυτό που βλέπει ο χρήστης στο
www.openoffice.org. Δηλαδή, να βλέπει ο επισκέπτης λίγες επιλογές,
λήψη, τεκμηρίωση, υποστήριξη, κτλ, αλλά στα ελληνικά.
Ακόμα, να καταφέρουμε να κάνουμε την αναζήτηση με «openoffice» στο
ελληνικό Google να πηγαίνει σε αυτόν το δικτυακό τόπο.