ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

rizitis elahistos at yahoo.gr
Sun Oct 26 12:58:46 GMT 2008

O/H Anna Krassa έγραψε:
> ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ
> ΓΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ Η/Υ
> ΜΕ ΑΝΟΙΚΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
>
> Στα πλαίσια του προγράμματος ΠΛΟΗΓΙΣ (ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ), η Βιβλιοθήκη και Κέντρο
> Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου ανέλαβε τη δημιουργία και διεξαγωγή προγράμματος
> Aσύγχρονης Tηλεκπαίδευσης με αντικείμενο τις βασικές δεξιότητες χειρισμού
> ηλεκτρονικού υπολογιστή με χρήση ανοικτού λογισμικού.
>
> Τον Ιανουάριο του 2008 ξεκίνησε η πρώτη φάση του προγράμματος με τη διεξαγωγή
> σεμιναρίου για 3 ενότητες. Συνεχίζοντας την προσπάθεια προώθησης της εξ
> [...]
όταν ξεκίνησε η προσπάθεια μετάφρασης του ΟΟο3 είχε στηθεί  ένα forum
για τον καλύτερο συντονισμό. http://www.opengr.net/forum/viewforum.php?f=2

στο Forum αυτό συνεχίζει και μπαίνει πολύς κόσμος απο ότι βλέπω, είτε
για να δηλώσει κάποια λάθη που βρήκε είτε για να αναλάβει αρχεία προς
μετάφραση είτε για να ρωτήσει κάτι σχετικά με την λειτουργία του ΟΟο.
Το forum όμως το έχουμε ψιλοπαρατήσει όλοι απο την ημέρα που τελείωσε η
μετάφραση. με αποτέλεσμα να μην δίνονται απαντήσεις, ή λύσεις στα
ερωτήματα των φίλων που συνεχίζουν να κάνουν εγγραφή...
Προτείνω ,
α)  να βάλετε και εκεί μια ανακοίνωση σχετικά με τα μαθήματα.
και
β) να ρωτήσω πως μπορούμε να υποστηρίξουμε με κάποιο τρόπο το forum αυτό;
διότι η εικόνα που μένει στο χρήστη είναι ότι δεν υπάρχει ποια καμία
υποστήριξη στο ΟΟο στην Ελλάδα. δηλαδή το forum έχει μια όχι καλή εικόνα
τώρα που δεν μπαίνει κανείς να το υποστηρίξει, και η εικόνα αυτή περνάει
στο ΟΟο συνολικά.

Μάλλον θα ήταν προτιμότερο αν δεν υπάρχει τρόπος να υποστηριχθεί το
forum , καλύτερα να κατέβει , παρά να υπάρχει δίνοντας μια άσχημη
εντύπωση για το ΟΟο. Αν δηλαδή ο ρόλος του ήταν η προσπάθεια μετάφρασης
του ΟΟο μόνο, τότε να κλείσει.Τον στόχο του το πέτυχε με επιτυχία
νομίζω, η υπαρκτή ανυπαρξία του τώρα όμως γυρνάει μπούμερανκ σιγά σιγά
νομίζω όμως και είναι κρίμα...
Προσωπικά έχω σκεφτεί πολλές φορές να το υποστηρίξω, αλλά δεν έχω τις
απαραίτητες γνώσεις για να το κάνω....δυστυχώς.

Φιλικά πάντα.
-r