Αίτηση για Interpid CDs για την PatrasLUG

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Thu Oct 23 16:41:25 BST 2008

Γεια,

Θα ήθελα να ζητήσω εκ μέρους της Patras LUG να μας δωθούν κάποια από
τα Interpid cds που θα στείλει η cannonical στην ubuntu-gr για την
κάλυψη των αναγκών διαφόρων εκδηλώσεων και install fests που θα
προγραμματίσουμε τους προσεχείς μήνες στην περιοχή της Πάτρας και του
Παν/μιου Πατρών. Δεν έχουμε αυτή τη στιγμή άμεσα κάποιο ιδιαίτερο
event προγραμματισμένο, αλλά κάθε δεύτερη εβδομάδα έχουμε τακτικές
συναντήσεις με παρουσιάσεις στο κέντρο της πάτρας, τις οποίες
παρακολουθούν και μή τακτικά μέλη, καθώς και φοιτητές από το
πανεπιστήμιο σοτυς οποίους θα θέλαμε επίσης να μπορούμε να δίνουμε
ubuntu cds. Έχω προσθέσει καταχώρηση και στο
http://wiki.ubuntu-gr.org/Community/Marketing/ReserveCds , ενώ
πληροφορίες για την PatrasLUG και τις συναντήσεις μας μπορείτε να
δείτε στο http://groups.google.com/group/patras-lug/ .

Επειδή ξέρω ότι τα cd που στέλνονται δεν είναι πολλά (350 περίπου)
όποιος τα παραλλάβει και ανάλογα με τη ζήτηση ας κρίνει αν/πόσα μπορεί
να μας παραχωρήσει ώστε να μην λέιψουν από άλλες ομάδες, ή
σπουδαιότερες εκδηλώσεις.

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.