[Thelug] παραπλάνησαν την Βουλή Αλογοσκούφης και Παπαθανασίου με την σύμβαση της Microsoft

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Fri Oct 17 13:10:14 BST 2008

On Fri, 2008-10-17 at 13:18 +0300, Theodore Lytras wrote:
> Στις 17 Οκτώβριος 2008 12:52 μμ, ο χρήστης Nikos Alexandris
> <nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de> έγραψε:

> Μπράβο... άρα χρειάζεται να απεγκλωβιστούν. Χρειάζεται όπως λές να
> *μάθουν* οτι έχουν επιλογές.
>
> Αυτή λοιπόν η ενημέρωση που είπες πρέπει να γίνει, σε μεγάλη κλίμακα.
>
> Ποιός θα την κάνει όμως? Δημόσιοι οργανισμοί και ινστιτούτα? Η οι
> κοινότητες του ελεύθερου λογισμικού?
>
> Εγώ πάντως με την πρώτη ευκαιρία (στενότης χρόνου γαρ) θα φτιάξω ένα
> μικρό site...

Θεόδωρε,

απλά σου μεταφέρω την απάντηση (σε παρόμοιο δικό μου σκεπτικό) ενός
φίλου, πολύπειρου στο χώρο του ΕΛ/ΛΑΚ, την οποία και ενστερνίζομαι 100%:
καλό είναι να συγκεντρωνόμαστε σε ένα χώρο με τις συμφωνίες και τις
διαφωνίες μας. Είναι δημιουργικό. Το αντίθετο, δηλ. η πολυδιάσπαση και
οι πολλές μεμονωμένες προσπάθειες, δεν βοηθάνε ουσιαστικά.

Φιλικά, Νίκος