Epidotisi laptop stous prwtous twn ellinikwn panepistimiwn

Savvidis Solon g00fy at freemail.gr
Wed Oct 15 13:44:29 BST 2008

Να βοηθήσω λίγο σχετικά με το θέμα.

  Εργάζομαι σε κατάστημα πληροφορικής και έχουμε πουλήσει σχετικά μηχανήματα σε πελάτες.

ΔΕΝ είναι υποχρεωτική η αγορά του MS Office Home & Student. (Η τιμή του είναι στα 60 € για φοιτητές της δράσης).

Μπορείτε εναλλακτικά να αγοράσετε το Magenta Office Suite (καλή επιλογή δεδομένου της χαμηλής του τιμής και του ενσωματωμένου ορθογράφου neurolingo καθώς επίσης λεξικού και άλλων προγραμμάτων) ή πολύ απλά να είναι εγκατεστημένο το Open Office.

  Μη τρώτε παραμύθι με την σουΐτα γραφείου ότι πρέπει να είναι Microsoft. Αν βολεύει καλός, αλλιώς για πιο λόγο να το πληρώσεις, αν είναι ούτως ή άλλως να χρησιμοποιήσεις OpenOffice;

  Εγώ προσωπικά ενημέρωσα τους καθηγητές μου στο ΕΑΠ πως τις εργασίες θα τις στέλνω με OpenOffice γιατί δεν είμαι υποχρεωμένος να αγοράσω MS Office και φυσικά δέχτηκαν, άλλοι με χαρά και ένας όχι και τόσο. Ας αντιδράσουμε λίγο και στην ακαδημαϊκή κοινότητα. Δε βλάπτει σε κανέναν. Οι περισσότεροι καθηγητές είναι ενήμεροι, ας ξυπνήσουν όμως κάποιοι και να μάθουν ότι το εμπορικό λογισμικό από εταιρίες που το παράγουν και θέτουν μία τιμή ΠΡΕΠΕΙ να πληρώνεται και όχι να αντιγράφεται. Αν δε θέλουν, υπάρχει και η κοινότητα του ανοικτού λογισμικού που με χαρά της διανέμει τον κόπο της!

Με εκτίμηση,

Σαββίδης Σόλων aka g00fy