Epidotisi laptop stous prwtous twn ellinikwn panepistimiwn

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Wed Oct 15 13:32:32 BST 2008

2008/10/15 Athanasios Lefteris <alefteris at gmail.com>:
> Στις συχνές ερωτήσεις στην ιστοσελίδα τους [1] αναφέρουν:
>
> "15. Μπορώ να ζητήσω λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα (Open Source);
>
> Εάν το λογισμικό ικανοποιεί τις απαραίτητες προϋποθέσεις, δηλαδή έχει
> γραφικό περιβάλλον, κείμενα βοήθειας στα Ελληνικά, καθώς και έλεγχο
> ορθογραφίας και συλλαβισμού για την Ελληνική γλώσσα, μπορείτε να το
> ζητήσετε από το κατάστημα. Επίσης πρέπει ο προμηθευτής να σας παρέχει
> υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για 12 μήνες
> Θα πρέπει, όμως, στην απόδειξη που θα σας δώσει το κατάστημα να
> αναγράφεται το λογισμικό ότι περιέχεται, όπως και τα υπόλοιπα στοιχεία
> [...]

Θα ήταν χρήσιμο να κάναμε ένα post στο forum καθώς και μια αναφορά στο
site του ubuntu-gr.org (ίσως στην δεξιά μπάρα ή ένα απλό post) όπου να
προμοτάραμε κατά κάποιο τρόπο την αγορά υπολογιστή με ubuntu μέσω του
προγράμματος (από τη στιγμή μάλιστα που έχουμε από το επίσημο site
κείμενο που λέει ευθέως ότι υποστηρίζεται η επιλογή αυτή). Μιλάω για
ένα μικρό teaser κείμενο του τύπου

"Δες την ψηφιακά με ubuntu! Χρησιμοποίησε έξυπνα τα χρήματα τη
επιδότησης και απόκτησε υπολογιστή υψηλότερων επιδόσεων αποφεύγοντας
το κόστος αγοράς ιδιόκτητου λογισμικού. Το ubuntu παρέχει πλήρως
εξελληνισμένο γραφικό περιβάλλον και την πλήρη σουίτα εφαρμογών
γραφείου openoffice με έλεγχο ορθογραφίας και συλλαβισμού για τα
Ελληνικά. Επιπλέον είναι ελεύθερο λογισμικό, έχει μηδενικό κόστος
κτήσης και δωρεάν αναβαθμίσεις μέσω διαδικτύου. Ζήτα το από τον
προμηθευτή σου!"

Με ένα link στη σελίδα του destinpsifiaka.gr ...
--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.