Epidotisi laptop stous prwtous twn ellinikwn panepistimiwn

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Wed Oct 15 13:01:27 BST 2008

Λάθος , δες τις παρακάτω προδιαγραφές για αυτά τα Λάπτοπ .

      Προδιαγραφές Η/Υ

Μπορείς να επιλέξεις οποιοδήποτε φορητό υπολογιστή, εφόσον καλύπτει τις
παρακάτω απαραίτητες προδιαγραφές:

    * φορητός υπολογιστής (laptop ή notebook) με δυνατότητα ασύρματης
      δικτύωσης WiFi
    * πιστοποίηση CE
    * εξελληνισμένο λογισμικό αυτοματισμού γραφείου με γραφικό
      περιβάλλον, περιλαμβανομένης εφαρμογής επεξεργασίας κειμένου, με
      κείμενα βοήθειας χρήσης στα Ελληνικά, ορθογραφικό έλεγχο και
      έλεγχο συλλαβισμού για την ελληνική γλώσσα
    * 12μηνη τηλεφωνική υποστήριξη
    * 24μηνη εγγύηση
    * υποχρεωτική αντικατάσταση σε περίπτωση βλάβης κατά τον πρώτο μήνα
      κτήσης

http://www.destinpsifiaka.gr/Foitites/ProdiagrafesHY.aspx

Δεν γράθει πουθενά ότι θα πρέπει να είναι Παράθυρα , και MS Office είναι
ψέματα , μόνο που πιστοποίηση CE δεν ξέρω όλα τα άλλα είναι μέσα στις
προδιαγραφές .

O/H Pavlos Pavlidis έγραψε: