Laptop without windows?

Καινουργιάκης Γιώργος kaingeo at yahoo.gr
Tue Oct 14 06:48:27 BST 2008

--- Στις Δευτ., 13/10/08, ο/η Mario Andonoudiou <supermodmusic at gmail.com> έγραψε:
Από: Mario Andonoudiou <supermodmusic at gmail.com>
Θέμα: Re: Laptop without windows?
Προς: "Pavlos PAVLIDIS" <paul.pavlidis at gmail.com>
Κοιν.: "ubuntu list" <ubuntu-gr at lists.ubuntu.com>
Ημερομηνία: Δευτέρα, 13 Οκτώβριος 2008, 23:05

Ναι, η multirama απο όσο ξέρω διαθέτει τέτοια
laptops. Μπορείς να το
πάρεις και μόνος σου απο εκεί! ;-)

On Mon, 2008-10-13 at 21:55 +0200, Pavlos PAVLIDIS wrote:
> Γεια σας,
> Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρετε αν υπάρχουν
λαπτοπ στην Ελλάδα που να μην
> έχουν λειτουργικό τα παραθυρα. Αν ναι
που θα μπορούσα να απευθυνθώ.
> Επειδή θαήθελα να πάρω το μηχάνημα απο
το μαγαζί ενός φίλου μου, ξέρετε
> αν είναι δυνατόν να επικοινωνήσει αυτός
με την εταιρεία ώστε να το
> προμηθευθεί και μετά να μου το πουλήσει;
>
> φιλικά
> Παύλος
>
> P.S sygnwmi gia tyxon diplo-sending

To multirama και το e-shop διαθέτουν laptop χωρίς windows. Εννοείται τις δικές
τους μάρκες Multirama και Innovator αντίστοιχα. Εγώ προσωπικά έχω το
Multirama με 4G μνήμη 512 καρτα γραφικών διπύρηνο κτλ και παίζει μια χαρά
με Ubuntu. Μόνο το wireless δεν παίζει αλλά θα υπάρχει υποστήριξη στο καινούριο
ubuntu (στον επόμενο kernel).

Το σημαντικό είναι να το ζητάμε: θέλω λαπτοπ με Ubuntu!!! μην λές χωρίς
windows

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr