8.10 or 8.04

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Thu Oct 9 11:45:58 BST 2008

> Δεν ξέρω πόσο έχεις όρεξη να μπεις στο θέμα. Είναι εφικτό να
> εντοπίσεις τη συγκεκριμένη αλλαγή στον πηγαίο κώδικα (λόγω ελεύθερου
> λογισμικού, μπορείς να δεις τις αλλαγές που έχουν γίνει σε κομμάτι του
> κώδικα κατά την εξέλιξη) και να φτιάξεις διορθωμένα πακέτα, και στο
> τέλος να διαθέσεις τη διόρθωση στο έργο Sane για να δουλεύει η συσκευή
> δίχως πρόβλημα στο 9.04. Θέλει λίγες προγραμματιστικές γνώσεις (μάλλον
> C), και αρκετή όρεξη.

Αυτή τη περίοδο διαβάζω κάποια βιβλία για C και προσπαθώ να μάθω.
Ελπίζω κάποια στιγμή να φτάσω σε καλό επίπεδο και να προσφέρω στη
κοινότητα από τη πλευρά του προγραμματιστή.

Αλλά για το scanner δεν θα κάνω τίποτα γιατί ήδη τον έχω πετάξει για χάρη
ενός πολυμηχανήματος hp.

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10