8.10 or 8.04

rizitis elahistos at yahoo.gr
Thu Oct 9 09:31:33 BST 2008

O/H Stavros Temertzidis έγραψε:
> Εμπειρικά θα σου πω ότι οι ενδιάμεσες των LTS εκδόσεις έχουν πάντα
> κάποια προβλήματα.
> Και κατά την αναβάθμιση αλλά και μετά μερικά προγράμματα μπορεί να μην
> λειτουργούν κλπ.
> Η ακόμα και κάποιες συσκευές που πιθανόν να έχεις.
>
> Εάν θέλεις ένα στοιβαρό και σταθερό μηχάνημα μένεις στην έκδοση LTS.
> Εάν θέλεις να ακολουθήσεις
> την εξέλιξη του Ubuntu και δεν έχεις πρόβλημα χρόνου και πείρας να
> ασχοληθείς με τα προβλήματα
> που θα προκύψουν από την αναβάθμιση, τότε ακολούθα τις νέες εκδόσεις.

> [...]
και εγώ την γνώμη μου θα πω, χωρίς να έχω μεγάλη εμπειρία ,
αν το μηχάνημα το θες και για εργασία και όχι μόνο για ψυχαγωγία
καλύτερα να εγκαταστήσεις την LTS. αυτός είναι και ο λόγος ύπαρξης των
LTS εκδόσεων αν δεν κάνω λάθος.
ο μοναδικός λόγος που εγω θα πέρναγα μηχάνημα εργασίας στην 8.10 θα ήταν
αν κάποιο περιφερειακό δεν δούλευε ή κάτι απο το hardware γενικότερα
χρειαζόταν την 8.10 για να δουλέψει σωστά.