Re: προβλημα με την κάρτα δικτύου

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Fri Oct 3 09:43:34 BST 2008

2008/10/3 Brz20 <breezer20 at gmail.com>:

> Μια ζωη αυτο το ρευμα μας τα χαλαει.

Αξίζει τον κόπο μια επένδυση των 100 περίπου ευρώ για ένα line
interactive ups. Μπορεί να μην κόβεται συχνά το ρεύμα, και να
σκεφτόμαστε να τα δώσουμε, αλλά η αξία τους φαίνεται στην μία αυτή
φορά το χρόνο που το ρεύμα θα πέσει την στιγμή που δεν πρέπει και θα
τραβάμε τα μαλλιά μας...

> [...]
> και πατησε την εντολη
>
> ifconfig
>
> για να δεις τι αναγνωριζει.
>
> Μετα πηγαινε στο Network απο System->Administration και δες την καρτα DNS.
> Αν εκει δεν εχει τιποτα τοτε πρεπει να προσθεσεις τον DNS του παροχου
> σου.Μπορει να ειναι εκει το προβλημα,μια ιδεα λεω γιατι μου εχει τυχει.
>
> Εναλλακτικα πηγαινε και βαλε static ip 192.168.1.100,subnet mask
> 255.255.255.0 και gateway address την διευθυνση του router σου(κατα
> 99,9% ειναι η 192.168.1.1).
>
> Δεν μπορω να πω οτι το προβλημα θα λυθει ετσι αλλα σιγουρα αξιζει μια

Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.
Research Academic Computer Technology Institute