2 binds σε ένα μηχάνημα που έχει 2 ip

Apostolis Sotiropoulos m0rphys2006 at gmail.com
Sun Nov 30 09:30:00 GMT 2008

Επίσης, αν απ'ότι φαντάζομαι, θες να απαντάει για άλλες ζώνες από την
μία κάρτα και για άλλες από την άλλη, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις
access list που έχει το bind.
Μέσα στο named.conf η ντιρεκτίβα acl XXX {(!)x.y.z.w/a} όπου ΧΧΧ όνομα
και xyzw/a το δίκτυο που θες ( η με ! αντίστοιχα όποιο δεν θες) και μετά
μέσα στην κάθε ζώνη allow-query {ΧΧΧ;}; για να εφαρμόσεις την acl.

Επίσης αν όντος θες 2 bind και όχι το παραπάνω, τότε υπάρχει η listen-on
νομίζω στο named.conf.option.