Ubuntu-gr Forum . Προβολή θέματος - Έλεγχος ΕΛ/ΛΑΚ από Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων Υπ. Οικονομικών

Ilias Paraponiaris paraponiaris at yahoo.com
Sat Nov 29 18:16:50 GMT 2008

On Sat, 2008-11-29 at 11:50 +0200, Christos Ricudis wrote:

> Οποτε το πραγματικο ερωτημα που προκυπτει, ειναι :
>
> "Τι θεωρουμε μοναδα λογισμικου;"
>
> Γιατι αν πρεπει να τους δειξω την GPL αδεια του Kernel, την GPL αδεια
> του /bin/init, την GPL αδεια του /bin/sh, την MIT αδεια του X11, την GPL
> αδεια του KDE, την....., καλυτερα να παω να αγορασω windows.
Σωστός! Και εμένα αυτό με προβληματίζει.

> Αρκει μια υπευθυνη δηλωση για ολο το συνολο;

Η λογική μου υπαγορεύει ότι για πρακτικούς λόγους αρκεί μια υπεύθυνη
δήλωση για το σύνολο. Διότι με την υπεύθυνη δήλωση ο ελεγχόμενος παίρνει
την ευθύνη και έτσι απομένει στον ελεγκτή να ελέγξει και να αποδείξει
ότι ο ελεγχόμενος δεν λέει την αλήθεια. Δηλ. μετά την υπεύθυνη δήλωση
θεωρώ ότι είναι ευθύνη του ελεγκτή (και όχι το αντίστροφο) να αποδείξει
ότι το Χ λογισμικό που θα βρει δεν είναι ΕΛΛΑΚ. Και το λέω αυτό διότι
την διοικητική διαδικασία ακολουθεί η δικαστική, και συνεπώς δεν μπορεί
ο ελεγκτής να επιβάλλει διοικητικό πρόστιμο για κάτι που δεν μπορεί να
αποδείξει και συνεπώς θα καταρεύσει μελλοντικά δικαστικά με συνέπεια
τότε ο ελεγκτής να τιμωρηθεί για κακή εφαρμογή του νόμου. Και νομίζω ότι
αυτό υπονοεί η τελευταία παράγραφος και μας λύνει τα χέρια.
Επειδή δεν είναι σωστό όμως να μιλάμε με υποθέσεις και ερμηνείες, από
Δευτέρα 30-11 θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με την αρμόδια
υπάλληλο της Υπ.Ε.Ε. του Υπ. Οικονομικών για να διευκρινήσουμε τις
απορίες που έχουμε. ΠΑΡΑΚΑΛΩ έως τότε να μαζέψουμε τα ερωτήματα που
έχουμε για να τα θέσω προς απάντηση. Μάλιστα, θα με διευκόλυνε αν
ποστάρατε τις ερωτήσεις σας, με πλήρη εξήγηση (σαν να απευθύνεστε σε
άσχετο, μην τσιγκουνεύεστε τις λέξεις) είτε στο φόρουμ του hellug
http://forum.hellug.gr/index.php?topic=3212.0 είτε στο φόρουμ του
ubuntu-gr http://ubuntu.opengr.net/viewtopic.php?f=44&t=2238
Πάντως θεωρώ "θετικό" το έγγραφο της Υπ.Ε.Ε. και γραμμένο με
καλοπροαίρετο ύφος προς το ΕΛΛΑΚ, δηλ φαίνεται να έχουν καλές προθέσεις
-:)