Ubuntu-gr Forum . Προβολή θέματος - Έλεγχος ΕΛ/ΛΑΚ από Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων Υπ. Οικονομικών

nikos roussos nikos at hellug.gr
Fri Nov 28 22:28:06 GMT 2008

On Fri, 28 Nov 2008 22:02:25 +0200
Jimmy Angelakos <vyruss at hellug.gr> wrote:

> Τι βλακεία είναι πάλι τούτη;
>
> Εγώ ρε φίλε θέλω να αγοράσω ελεύθερο λογισμικό. Τι θα πει ότι πρέπει
> ν'αποδείξω πως δεν πλήρωσα για αυτό;

εγώ αυτό που καταλαβαίνω για το 2ο ερώτημα είναι πως αν επιδείξεις άδεια που
αποδεικνύει πως δεν έχεις καταβάλει κάποιο ποσό (γιατί διαφορετικά έχεις
τιμολόγια αγοράς οπότε δεν τους νοιάζει αν είναι ελεύθερο ή όχι). τότε είσαι
εντάξει. παραδείγματα αδειών που γίνονται αποδεκτές αναφέρονται στο
ερώτημα 3 (gpl και bsd)

ομοίως για την τελευταία παράγραφο αν πχ. έχω κατεβάσει και
εγκαταστήσει το gimp στην επιχείρηση μου, που είναι free (as in speech and as
in beer), αρκεί να τους επιδείξω την αντίστοιχη άδεια λογισμικού που είναι η
gpl.

αν τώρα μιλάμε πχ. για το desktop os, που είναι εμπορική διανομή, θα υπάρχουν
τόσο παραστατικά αγοράς, αφού έχει ένα κόστος αγοράς, αλλά και η σχετική
άδεια, που υποθέτω πως η magenta θα την έχει συμπεριλάβει στο πακέτο της.

σε ένα σημείο λέει πως ακόμα και σε μη ύπαρξη άδειας αρκεί μια δήλωση
Ν.1599/1986 (που είναι η γνωστή μας υπεύθυνη δήλωση) που να βεβαιώνει πως το
λογισμικό είναι ελεύθερο και δεν έχει καταβληθεί κανένα ποσό για την αγορά
του.

--
nikos roussos
pgp: 1AFCC7D3