divx from rapidshare & convert to dvd video!

kostas tsambion at freemail.gr
Fri Nov 28 20:45:08 GMT 2008

καλησπερα σας!

φανταζομαι οτι αν οχι ολοι τουλαχιστον καποιοι, ολο και θα εχετε
κατεβασει καμια ταινια απο rapidshare .
μπορει καποιος να μου πει πως γινετε η μετατροπη του divx  σε  dvd video
για να παιζει και στα κοινα dvd player??????????

εχω δοκιμασει τα εξης προγραματα:   thoggen dvd ripper  -  k9copy  -
dvd rip  -  dvd encoder ogmrip  -  dvd 95 .
ομως δεν υποστηριζουν το format dvd video παρα
μονο  .avi    .divx    .xvid    και τελος παντων και καποιες αλλες
μορφες αλλα οχι dvd video.  Αν καποιος γνωριζει καποιο προγραμα θα
εκτιμουσα πολυ την βοηθεια του.!

ευχαριστω εκ'των προτερων!!!